Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdą Państwo klikając tutaj>>

Oferta dla firm
i instytucji

Oferta dla
rolnictwa

Kredyt mieszkaniowy

Dla każdego

Na skróty

Udziałowcy

Dołącz do grona udziałowców

czytaj więcej >>

Czym jest SGB?

czytaj więcej >>

Nowy biuletyn informacyjny

pobierz >>

Kredyt mieszkaniowy

Dla każdego

czytaj więcej >>

Kredyt unijny

czytaj więcej >>

Oferta dla Klientów indywidualnych

Produkty przypisane do rachunków bieżących

Bank Spółdzielczy w Stegnie zaprasza Państwa serdecznie do skorzystania z naszego nowego produktu jakim jest „KARTA PRZEDPŁACONA".

Atutami kart przedpłaconych są:

  • możliwość założenia, lub podarowania osobie, która ukończyła 13 lat,
  • bezpieczeństwo – każda transakcja wykonana karta jest autoryzowana, co uniemożliwia przekroczenie stanu wolnych środków oraz posłużenie się kartą zagubioną lub skradzioną,
  • możliwość wypłaty gotówki w każdym bankomacie akceptującym karty MASTERCARD,
  • używanie kart z wyodrębnionymi środkami da zakupów internetowych.

Karta przedpłacona posiada dużo więcej zalet, jest również fantastycznym produktem stworzonym pod kontem naszych pociech, gdyż od młodych lat mogą uczyć się gospodarowania pieniążkami. Rodzice mogą lokować kieszonkowe w bezpiecznej „skarbonce" i jednocześnie kontrolować wydatki dzieci. Karta przedpłacona spełnia się również w chwili wyjazdu np. na kolonie, na wakacje. W każdej chwili rodzic może dokonać wpłaty na kartę , gdy np. zabraknie dziecku pieniążków, a co najważniejsze dziecko nie jest narażone na niebezpieczeństwo złodziejaszków. Kartę w przypadku zagubienia lub kradzieży od razu można zastrzec i środki na karcie będą bezpieczne. Warunki otrzymania i prowadzenia karty przedpłaconej są bardzo dogodne, zachęcające i proste. Zapraszamy Państwa serdecznie do placówek naszego Banku celem zapoznania się z warunkami i założenia „KARTY PRZEDPŁACONEJ” naprawdę warto skorzystać z takiej oferty. Czekają na Państwa również gadżety do każdej założonej karty.

Produkty przypisane do rachunków bieżących

Home Banking

  • umożliwia dostęp do rachunków z miejsca pracy lub siedziby firmy
  • informacje o saldach na rachunkach klienta
  • informacje o dokonanych w dniu dzisiejszym operacjach na rachunkach
  • przegląd zgłoszonych ekspozycji
  • informacja o zleceniach oczekujących
  • tabela banków
  • anulowanie zlecenia przez klienta (przed akceptacją)
  • przeglądanie operacji archiwalnych
  • wydruk informacji o stanie zgłoszonych zleceń
  • wydruk wyciągu bankowego
  • wydruk informacji o obrotach na kontach
  • informacja o zleceniach archiwalnych na poszczególnych rachunkach
  • informacja o dostępnych lokatach

Program Home Banking jest elementem systemu Nowum Bank umożliwiającym klientom korzystanie z usług bankowych bezpośrednio z siedziby klienta. Do wykorzystania tej operacji potrzebna nam jest istniejąca sieć komunikacyjna.

Dla posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz dla klientów instytucjonalnych Bank prowadzi usługi Internet Banking. Warunkiem korzystania z usługi Internet Banking jest złożenie wniosku oraz zawarcie umowy o korzystanie z Internet bankingu oraz posiadanie komputera z dostępem do Internetu z zainstalowanym oprogramowaniem do przeglądania stron internetowych.

Internet Banking

System bankowości internetowej, która zapewnia naszym klientom:

  • bogatą funkcjonalność,
  • poczucie bezpieczeństwa,
  • oszczędność czasu, pieniędzy i wygodę,
  • dostępność do informacji o rachunkach przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
  • internet daje możliwość składania zleceń stałych i okresowych oraz tworzenie listy przelewów zdefiniowanych.

Bankomat

Automatyczne urządzenie służące do wypłaty gotówki za pomocą karty płatniczej, za pomocą, którego można uzyskać informację o stanie konta, przyjmować wpłaty na konto, doładować komórki.

SMS banking

Daje możliwość dostępu do informacji o saldzie i historii swojego rachunku za pomocą telefonu komórkowego z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon, ponieważ informacja przychodząca w postaci SMS z banku jest dostępna i może być odczytana a każdej chwili z pamięci telefonu.

SMS można wysłać:

  • po każdej operacji bilansowej,
  • okresowo
  • w odpowiedzi na otrzymany SMS

Karty płatnicze

Oferujemy posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz klientom instytucjonalnym międzynarodowe debetowe karty płatnicze, a w szczególności:

  1. Maestro,
  2. Visa Electron,
  3. Visa Electron ”młodzieżowa”,
  4. Visa Business Electron.

Karty płatnicze, mogą być wydane Posiadaczowi ROR oraz osobom wskazanym przez Posiadacza ROR. W przypadku ROR osoby małoletniej Bank może wydać tylko jedną kartę płatniczą wyłącznie Posiadaczowi ROR. Karty płatnicze są własnością Banku i na żądanie Banku muszą być zwrócone.

Szczegółowe zasady dotyczące wydawania i używania kart płatniczych określają odrębne regulaminy oraz umowy.

Karty umożliwiają posiadaczowi zakup dóbr i usług bez płacenia gotówką. Dają możliwość całodobowego dostępu do swoich środków finansowych na rachunkach.

Operacje płatności powodują potrącenie sumy z rachunku bieżącego posiadacza.

Wszelkie transakcję wymagają jedynie znajomości kodu PIN.

W przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić:

Zespół Zastrzegania Kart - czynny przez całą dobę:

  1. Nr telefonu w kraju (+48) 0-22/515 31 50
  2. Nr telefony w przypadku połączeń z zagranicy (+48) 0-22/515 31 50

Pamiętaj!

  1. Zastrzeżenie, dokonane jest do końca terminu ważności Karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą.
  2. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
  3. W przypadku utraty Karty oraz jej zastrzeżenia, Posiadacz rachunku może wystąpić o wydanie nowej Karty – należy wypełnić wniosek w Oddziale Banku.

Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty !!!

Bankofon

Telefoniczne sprawdzanie salda na rachunku.

Nabycie dostępu do Bankowego Systemu Informatycznego upoważnia do korzystania z niego bez ograniczeń czasowych.

Z bankowego Systemu Informatycznego BANKOFON mogą korzystać klienci Banku Spółdzielczego w Stegnie posiadający rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, rachunki bieżące i pomocnicze.

Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe ROR.

ROR umożliwia jego Posiadaczowi m.in.:

  • Gromadzenie środków,
  • Przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych,
  • Przelewy krajowe i zagraniczne,
  • Złożenie środków na terminowej lokacie oszczędnościowej,
  • Usługa SMS Banking – na wniosek Klienta,
  • Otrzymanie międzynarodowych kart płatniczych,
  • Uzyskanie zgody na składanie dyspozycji powodujących powstanie dopuszczalnego salda debetowego,
  • Uzyskanie kredytu odnawialnego w ROR,
  • Uzyskanie kredytu gotówkowego, mieszkaniowego na warunkach określonych dla Posiadaczy ROR, korzystanie z innych usług bankowych oferowanych przez Bank w ramach ROR, zgodnie z warunkami określonymi w odrębnie zawartych umowach oraz odrębnych regulaminach.

Karty płatnicze

Oferujemy posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz klientom instytucjonalnym międzynarodowe debetowe karty płatnicze, a w szczególności:
Maestro,
Visa Electron,

Karty płatnicze, mogą być wydane Posiadaczowi ROR oraz osobom wskazanym przez Posiadacza ROR. W przypadku ROR osoby małoletniej Bank może wydać tylko jedną kartę płatniczą wyłącznie Posiadaczowi ROR. Karty płatnicze są własnością Banku i na żądanie Banku muszą być zwrócone.
Szczegółowe zasady dotyczące wydawania i używania kart płatniczych określają odrębne regulaminy oraz umowy. Karty umożliwiają posiadaczowi zakup dóbr i usług bez płacenia gotówką. Dają możliwość całodobowego dostępu do swoich środków finansowych na rachunkach.
Operacje płatności powodują potrącenie sumy z rachunku bieżącego posiadacza.
Wszelkie transakcję wymagają jedynie znajomości kodu PIN.

W przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić:

Zespół Zastrzegania Kart czynny przez całą dobę:
Nr telefonu w kraju (+48) 0-22/515 31 50
Nr telefony w przypadku połączeń z zagranicy (+48) 0-22/515 31 50

Pamiętaj!

Zastrzeżenie, dokonane jest do końca terminu ważności Karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.W przypadku utraty Karty oraz jej zastrzeżenia, Posiadacz rachunku może wystąpić o wydanie nowej Karty –należy wypełnić wniosek w Oddziale Banku.Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty !!!

Mieszkaniowy rachunek oszczędnościowo- kredytowy „Twój Dom”

  • Produkt łączący w sobie cechy depozytu i kredytu
  • Rachunek systematycznego oszczędzania, który ułatwia dostęp do kredytu.
  • Rachunek umożliwiający zgromadzenie środków pieniężnych na wymagany wkład własny
  • Pozwalający w przyszłości na realizację planów mieszkaniowych
  • Rachunek terminowy systematycznego oszczędzania
  • Okres lokowania środków -pieniężnych min 1 rok, max 10 lat

Konto emerytalne IKE

  • Stanowi efektywną formę oszczędzania, której głównym celem jest gromadzenie dodatkowych środków w uzupełnianiu świadczeń, jakie Państwo otrzymywać będziecie z ZUS oraz z Otwartych Funduszy Emerytalnych.
  • Założenie i oszczędzanie w ramach IKE jest całkowicie dobrowolne

Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy osoby małoletniej "Junior"

  • Rachunek bankowy dla osoby małoletniej, tzn. osoby, która nie ukończyła 18 roku życia,
  • Osoba małoletnia może dysponować środkami z rachunku bankowego po ukończeniu 13 roku życia, o ile:
    • złoży w Banku wzór podpisu,
    • przedstawiciel ustawowy nie sprzeciwił się temu na piśmie.
  • Po osiągnięciu pełnoletniości Posiadacz rachunku powinien niezwłocznie zgłosić się do Banku i przedłożyć dokument tożsamości, wówczas przestają obowiązywać ograniczenia.

Przeznaczenie rachunku

  • Konto może być otwarte i przeznaczone w przedziale wiekowym od 13-18 lat za zgodą przedstawiciela ustawowego, umowa może być przedłużona do czasu ukończenia nauki w szkole,
  • Przechowywanie środków pieniężnych,
  • Otrzymywanie na konto wpływów gotówkowych i bezgotówkowych, takich jak stypendium, renta z ZUS, pieniądze od rodziców, wynagrodzenie za pracę
  • Otrzymywanie i korzystanie z kart bankomatowych,
  • Otrzymywanie historii rachunku – wyciągi raz w miesiącu są darmowe.

Karty płatnicze

Oferujemy posiadaczom rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego osoby małoletniej Junior międzynarodowe debetowe karty płatnicze, a w szczególności:

Visa Electron "młodzieżowa",

W przypadku ROR osoby małoletniej Bank może wydać tylko jedną kartę płatniczą wyłącznie Posiadaczowi ROR. Karty płatnicze są własnością Banku i na żądanie Banku muszą być zwrócone.

W przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić:
Zespół Zastrzegania Kart czynny przez całą dobę:
Nr telefonu w kraju (+48) 0-22/515 31 50
Nr telefony w przypadku połączeń z zagranicy (+48) 0-22/515 31 50

Pamiętaj!

Zastrzeżenie, dokonane jest do końca terminu ważności Karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.W przypadku utraty Karty oraz jej zastrzeżenia, Posiadacz rachunku może wystąpić o wydanie nowej Karty –należy wypełnić wniosek w Oddziale Banku. Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!!!

Rachunek oszczędnościowy w złotych

  • Otwarcie i prowadzenie rachunku oszczędnościowego jest bezpłatne.
  • Raz w miesiącu można wypłacić gotówkę lub zrealizować przelew za darmo.
  • Środki zgromadzone na rachunku oszczędnościowym są oprocentowane według zmiennej stopy procentowej. Wysokość oprocentowania zależy od wpłaconej kwoty.
  • Odsetki należne kapitalizowane są na koniec każdego miesiąca kalendarzowego lub w dniu zamknięcia Rachunku.
  • Wpłaty na Rachunek mogą być dokonywane w:
    • placówkach bankowych w formie:
      • przelewów z innych rachunków bankowych prowadzonych w Banku,
      • przelewów z innych banków,
      • wpłat gotówkowych,
    • placówkach pocztowych przy użyciu pocztowych dowodów wpłaty.
  • Wpłaty gotówkowe na Rachunek mogą być wnoszone przez każdą osobę znającą numer Rachunku oraz imię i nazwisko Posiadacza rachunku.
  • Wysokość i częstotliwość wpłat jest nieograniczona, za wyjątkiem pierwszej wpłaty, która nie może być niższa niż 1.000 zł.
  • Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty winien być wypełniony w sposób staranny, czytelny i trwały.
  • Dokument wystawiony nieczytelnie, ze śladami poprawek, bez podania imienia i nazwiska oraz numeru Rachunku nie będzie przyjęty przez Bank do realizacji.

Wypłaty z Rachunku mogą być dokonywane:

  • w drodze realizacji bezgotówkowych dyspozycji obciążeniowych,
  • na podstawie ustnej dyspozycji do rąk Posiadacza/Współposiadaczy Rachunku lub pełnomocnika, z zastrzeżeniem, iż stan środków na Rachunku po dokonaniu wypłaty nie może być niższy niż kwota minimalna 1.000,-

Rachunki oszczędnościowe z wkładami płatnymi na każde żądanie.

  • Wpłaty mogą być dokonywane przez każdą osobę znającą numer Książeczki, imię i nazwisko Posiadacza oraz numer rozliczeniowy Banku prowadzącego Rachunek.
  • Wysokość i częstotliwość wpłat jest nieograniczona, za wyjątkiem pierwszej wpłaty wnoszonej na Książeczkę, która nie może być niższa niż 20 zł.
  • Dyspozycje wpłat i wypłat realizowane są na podstawie dowodów wpłat/wypłat z wydrukowanym numerem Książeczki, które stanowią części składowe Książeczki.
  • Na dowodach wpłat i wypłat, w miejscu przeznaczonym na zamieszczenie imienia i nazwiska Posiadacza, należy w każdym przypadku (bez względu na to, kto dokonuje wpłaty lub podejmuje wypłatę) podać imię i nazwisko Posiadacza.

Pamiętaj!

Wszelkie operacje na rachunkach oszczędnościowych z wkładami płatnymi na każde żądanie możliwe są jedynie w Banku prowadzącym rachunek oraz w Oddziałach i Filiach Banku Spółdzielczego w Stegnie.

Rachunki walutowe w BS Stegna

Wyjeżdżając za granicę do pracy, należy zadbać o to, aby zarobione pieniądze szybko i bez zbędnych kosztów dotarły na konto, w BS Stegna. Należy spytać pracownika Banku o możliwość realizacji transakcji z zagranicy. Realizowanie operacji bezgotówkowych wymaga znajomości Nr Państwa konta bankowego oraz podania w Banku realizującym zlecenie kodu BIC/SWIFT: GBW C PL PP.

Rachunki walutowe prowadzone są w następujących walutach:

  • Dolarach amerykańskich - USD
  • Euro – EUR
  • Funtach Brytyjskich- GBP

Rachunki walutowe dla osób fizycznych:

  • Rachunki oszczędnościowe płatne na każde żądanie (a-vista,)
  • Rachunki terminowych lokat oszczędnościowych
  • Rachunki walutowe dla podmiotów gospodarczych:
  • Rachunki bieżące
  • Rachunki lokat terminowych

Internet banking

Logowanie
e-token

Przekazy pieniężne

Sieć bankomatów

Nasza sieć
bankomatów

znajdź bankomat >>

Centrala i placówki

Kontakt

Zadzwoń

tel. (55) 246 90 90

lub napisz

sekretariat@bsstegna.pl

Jesteś 31663 osobą odwiedzającą nasz serwis.