Zarząd Banku Spółdzielczego w Stegnie mając na uwadze dynamiczny rozwój sektora mobilnego oraz potrzeby naszych klientów informuje, że uruchomiliśmy dla Państwa dedykowaną aplikację NASZ BANK na smartfony z Androidem (wkrótce również na iOS).
Wprowadzone dnia 14.09.2019r. SILNE UWIERZYTELNIANIE , które wymusza na Państwu podawanie kodu uwierzytelniania i hasła SMS można zamienić na wygodną i przyjazną aplikacje mobilną. Dzięki szczegółowym powiadomieniom PUSH na telefon, zatwierdzanie operacji wymaga tylko kodu e-PIN. Obsługa podstawowych czynności bankowych nie wymaga już mozolnego logowania się na swoje konto internetowe – teraz wystarczą tylko dwa kliknięcia żeby sprawdzić stan swojego konta!
Wygoda i bezpieczeństwo może iść w parze 🙂
– mobilna autoryzacja,
– przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
– dostęp do rachunków,
– wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
– wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
– wykonywanie przelewów Split Payment,
– wykonywanie przelewów predefiniowanych,
– obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
– obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
– odbieranie wiadomości,
– logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Poniżej dokument w formacie PDF opisujący proces aktywacji w 10 prostych krokach:
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
– e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji,
– użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
– dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje,
– zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego,
– pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie,
– zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”,
– bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push,
– bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji