Polityka ciasteczek COOKIES

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zgoda!
Zgoda!
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Aplikacja Mobilna NASZ BANK –

Aplikacja Mobilna NASZ BANK

Zarząd Banku Spółdzielczego w Stegnie mając na uwadze  dynamiczny rozwój sektora mobilnego  oraz potrzeby naszych klientów informuje, że uruchomiliśmy dla Państwa dedykowaną aplikację NASZ BANK na smartfony z Androidem (wkrótce również na iOS).

 

 


Wprowadzone dnia 14.09.2019r. SILNE UWIERZYTELNIANIE , które wymusza na Państwu podawanie  kodu uwierzytelniania i hasła SMS można zamienić na wygodną i przyjazną aplikacje mobilną.  Dzięki szczegółowym powiadomieniom PUSH na telefon, zatwierdzanie operacji wymaga tylko kodu e-PIN. Obsługa podstawowych czynności bankowych nie wymaga już mozolnego logowania się na swoje konto internetowe – teraz wystarczą tylko dwa kliknięcia żeby sprawdzić stan swojego konta! 

Wygoda i bezpieczeństwo może iść w parze 🙂

Najważniejsze funkcje aplikacji

mobilna autoryzacja,
– przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

– dostęp do rachunków,
– wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
– wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
– wykonywanie przelewów Split Payment,
– wykonywanie przelewów predefiniowanych,
– obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
– obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
– odbieranie wiadomości,
– logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

Poniżej dokument w formacie PDF opisujący proces aktywacji w 10 prostych krokach:

Aktywacja aplikacji NASZ BANK

 Bezpieczeństwo

Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.

Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

– e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji,
– użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

Ważne:

– dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje,
– zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego,
– pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie,
– zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”,
– bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push,
– bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

Sprawdź także

Internet Banking

Sprawdź

Oferta

Sprawdź

Kontakt

Sprawdź