Polityka ciasteczek COOKIES

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zgoda!
Zgoda!
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

BLIK –

BLIK

 

Co to jest BLIK?

BLIK to sposób płatności mobilnych.

Co umożliwia BLIK?

– dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
– wypłatę gotówki w bankomatach oznaczonych logo BLIK

Kto może korzystać z BLIKA?

Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze smartfonów, którzy ściągną aplikacje PORTFEL SGB i maja aktywną min. 1 kartę płatniczą (Visa, Mastercard).

Jak zacząć korzystać z BLIKA?

– Odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego w Stegnie i poproś o wygenerowanie identyfikatora.
– Pobierz na telefon aplikację Portfel SGB.
– Wprowadź otrzymany identyfikator w odpowiednim polu oraz wpisz otrzymany kod SMS.

I już!  Od teraz możesz używać BLIKA. To takie proste!

Na jakich telefonach działa BLIK?

BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

Czy BLIK jest bezpieczny?

Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych.

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Jakie są opłaty za korzystanie z BLIKA?

Klienci Banku Spółdzielczego w Stegnie mogą korzystać z BLIKA bezpłatnie.

Co zrobić jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją banku?

Należy niezwłocznie poinformować bank. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji. Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.

Czy mogę korzystać z BLIK podczas pobytu za granicą?

Nie. Z płatności BLIKIEM można korzystać tylko na terenie Polski.

Sprawdź także

Portfel SGB

Sprawdź

GooglePay

Sprawdź

Karty

Sprawdź